خدایا به لطف وکرمت توانستیم دیشب در حسینه روستای کارکنده شب دوازده محرم به اتفاق اخوی و عمو
جان شام نذری حسین را بر پا کنیم شب جالب بودی با خانواده های محترم احمدی _ اکبر عمو _گل افشان_و
... دیدار داشته باشیم .خدایا به ما دادی وما نذرحسین ع کردیم به یاد پدر مرحومم حاج گل عمو هر وقت نام
حسین ع وکربلا به گوشش می خورد اشک می ریخت ان شالله این نذری حسین ع ذخیره قبر واخرت پدر
مرحومم وما قرار گیرد وامسال محرم هم درس زندگی کردن وازادگی را اموختیم وان شالله سال دیگه محرم
باشیم واین نذری را بر پا کنیم به یاد پدر وبه روحش فاتحه مع صلوات
کارکنده زادگاه من...ما را در سایت کارکنده زادگاه من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2